Masrafları manüel takip etmek hem maliyetli, zaman alıcı hem birçok hataya ve eksikliğe açık bir durumdur. Harcama yönetim sistemleri ile manüel yapılan tüm işlemleri (excellerde ve benzeri dosyalarda bulunan, kayba silinmeye değişikliğe açık verilerinizi, fiziksel olarak saklanan fişleri, sözle veya kağıtta onay vererek verilen harcama onayları vb.) sisteme aktararak tek noktadan otomatik bir şekilde tüm işlemleri yapabileceksiniz.
Hem kurum içi hem kurum dışı harcamaların takibi
Masraf bilgi iş akış süreci
Birden fazla kademelerde harcama belgesi/tutarı onay mekanizması
Belirlenen kotaların takibi, kota aşımların kişi/tarih/tutar/hedef vb bazda nedenleriyle beraber raporlanması
FatHes Fatura harcama bilgi sistemi ile işlemlerinizi hızlıca ve sorunsuzca tamamlayın!
Harcama / Masraf yönetim sistemi ile; tek platformda tüm harcamalarınızı takip edin!
Masraf Yönetim Sistemlerin Faydaları nedir? *Zaman tasarrufu sağlar *Tekrar eden işleri ortadan kaldırır *Süreçleri otomatikleştirir *Hataları minimize eder *Eksik/fazla hesaplanmış masraflardan kaynaklı maliyetleri ortadan kaldırır
*Ciddi bir maliyet tasarrufu sağlar *Faturalandırma işlemler yapıldıktan sonra mail ile otomatik olarak çalışana iletilir. Böylece Otomatik mail gönderim özelliği ile işlemler hızlı ve doğru biçimde gerçekleştirilir.